-
Raccordu à pressione per cromatografia liquida in PEEK cù raccordu à pressione 1/16″
U raccordu à pressione manuale in PEEK hè fattu di peek, una plastica di super ingegneria eccezziunale. I prudutti PEEK sò chimicamente stabili è biologicamente inerti. Pò esse resistente à 350 bar (5000 psi) massimu cù un stringimentu manuale. I raccordi à pressione manuale in PEEK sò adatti per tutti i tubi di cromatografia liquida è di 1/16″ od cù filettatura 10-32 in u mercatu.
-
Cromatografia liquida Chromasir capillare in acciaio inox
U capillare hè un cunsumabile essenziale in HPLC, chì ghjoca un rolu impurtante in a cunnessione di i moduli di u strumentu è di e colonne cromatografiche. Chromasir®A squadra inventa trè capillari è i raccordi cunnessi, li trasforma in trè capillari (serie Traline, serie Ribend è serie Supline) in diversi metudi, è ottiene numerosi brevetti. A serie capillare hè stata ispezionata da SGS, cunfirmendu cumpletamente u materiale capillare. U capillare di Chromasir®hè cumpatibile cù più di 95% HPLC.
-
Alternativa à u filtru di solvente per cromatografia liquida Agilent Waters 1/16″ 1/8″ filtru di fase mobile
Chromasir furnisce trè tipi di filtri d'entrata di solvente LC di alta qualità per diverse applicazioni di cromatografia liquida. U filtru adotta l'acciaio inox 316L cum'è materiale di fabricazione, cù i vantaghji di una forma stabile, una forte resistenza à l'impattu è una eccellente capacità di carica alternativa. Pò esse generalmente adupratu in tutti i tipi di cromatografia liquida per suddisfà perfettamente u bisognu di filtrà l'impurità in e fasi mobili.
-
Cromatografia liquida Union Peek in acciaio inox 1/16″ 1/8″
I tipi di raccordi sò dispunibili secondu a dumanda di l'applicazioni di LC (cromatografia liquida). Inclusi: raccordi (cù raccordi) per LC standard, raccordi à punta per applicazioni biologiche, raccordi à altu flussu per LC preparativa è raccordi universali in acciaio inox (senza raccordi) per LC capillare, nanofluidica è standard.
-
Raccordu GC per colonna GC Agilent Connessione colonna di cromatografia in acciaio inox 316
Raccordu GC per colonna Agilent GC, cunnessione di colonna di cromatografia in acciaio inox 316, 2/pk
-
Tagliatubi in acciaio inox per taglià tubi SS da 1,5 mm à 2 mm
Tagliatubi in acciaio inox per taglià capillari di tubi SS da 1,5 mm à 2 mm
-
Colonne di almacenamentu di colonne LC
Chromasir offre duie dimensioni di cabinet per colonne cromatografiche: u cabinet à cinque cassetti pò cuntene finu à 40 colonne, fattu di PMMA in u corpu è EVA in u rivestimentu, è a scatula di almacenamentu unica pò cuntene finu à 8 colonne, cù materiale PET in u corpu ABS in snap-on fast è EVA in u rivestimentu.
-
Tubu di solvente PFA 1/16” 1/8” 1/4” cromatografia liquida
I tubi PFA, cum'è parte indispensabile di u percorsu di flussu di a cromatografia liquida, garantiscenu l'integrità di l'esperimenti d'analisi. I tubi PFA di Chromasir sò trasparenti per osservà a situazione di a fase mobile. Ci sò tubi PFA cù 1/16", 1/8" è 1/4" OD per risponde à diverse esigenze di i clienti.
-
Tubu in PEEK 1/16”0.13mm 0.18mm 0.25mm 1.0mm cunnessione di tubu capillare HPLC
U diametru esternu di u tubu in PEEK hè 1/16", adattatu à a maiò parte di l'analisi di cromatografia liquida à alte prestazioni. Chromasir furnisce tubi in PEEK OD 1/16" cù ID 0,13 mm, 0,18 mm, 0,25 mm, 0,5 mm, 0,75 mm è 1 mm per a scelta di i clienti. A tolleranza di u diametru internu è esternu hè ± 0,001" (0,03 mm). Un tagliatubi serà furnitu gratuitamente quandu si ordina un tubu in PEEK superiore à 5 m.
-
A colonna Ghost-Sniper Chromasir HPLC UPLC elimina i picchi fantasma
A colonna Ghost-Sniper hè un strumentu putente per eliminà i picchi fantasma prudutti durante u prucessu di separazione cromatografica, in particulare in modu gradiente. I picchi fantasma causeranu prublemi quantitativi se i picchi fantasma si sovrappongono à i picchi d'interessu. Cù a colonna ghost-sniper Chromasir, tutte e sfide di i picchi fantasma ponu esse risolte è i costi di cunsumu di l'esperimentu ponu esse assai più bassi.