nutizie

nutizie

Tipi di cromatografia liquida

Quandu avete intenzione di cumprà apparecchiature di cromatografia liquida per a ricerca di laburatoriu o testi industriali, pudete esse turbatu da una seria di dumande. Chì tipu di cromatografia liquida hè a più adatta per i vostri bisogni d'analisi di campioni, cum'è a separazione di cumposti organici à altu puntu d'ebullizione o di tracce di molecule biologiche? Cumu assicurà chì l'apparecchiatura scelta risponde à i requisiti stretti di precisione è sensibilità di a vostra industria? È capite chjaramente e differenze in i scenarii d'applicazione trà i diversi mudelli di cromatografia liquida, in modu da evità discrepanze trà e funzioni di l'apparecchiatura è i compiti di test effettivi?

Cromatografia liquidahè una tecnulugia analitica fundamentale largamente aduprata in campi cum'è a biofarmaceutica, a sicurezza alimentaria è u monitoraghju ambientale. A maestria di i so tipi è caratteristiche specifichi hè cruciale per selezziunà l'attrezzatura adatta. Quì sottu, i tipi, e categurie di prudutti di marca, i vantaghji, i gradi di materiali è i campi d'applicazione di a cromatografia liquida sò descritti in dettagliu per aiutà vi à piglià decisioni infurmate.

Tipi cumuni di cromatografia liquida

Nant'à u mercatu, a cromatografia liquida hè principalmente divisa in parechji tippi basati annantu à i principii di separazione è i scenarii d'applicazione. A Cromatografia Liquida à Alte Prestazioni (HPLC) hè u tipu u più utilizatu, cù una alta efficienza di separazione è una velocità d'analisi rapida, adatta per a maiò parte di a rilevazione di cumposti organici. A Cromatografia Liquida à Ultra Alte Prestazioni (UHPLC) hà una resistenza à a pressione più alta è una migliore sensibilità, chì pò accurtà u tempu d'analisi di più di u 50% paragunatu à l'HPLC è hè spessu aduprata in scenarii di test à altu rendimentu. A Cromatografia Liquida Bidimensionale (2D-LC) combina dui sistemi di separazione diversi, allargendu a gamma di sustanze rilevabili è hè applicabile à u screening di matrici cumplesse cum'è l'esposizione esogena di u serum. Inoltre, ci sò tippi specializati cum'è a Cromatografia à Scambiu Ionicu per a separazione di cumposti ionici è a Cromatografia à Esclusione Dimensionale per l'analisi di sustanze macromoleculari.

Categorie di Cromatografia Liquida di Maxi Scientific

Maxi Scientific Instruments (Suzhou) Co., Ltd., chì si cuncentra nantu à u campu di a cromatografia, furnisce una gamma cumpleta di prudutti ligati à a cromatografia liquida. I so prudutti principali includenu e colonne Ghost-Sniper cù prestazioni paragunabili à i prudutti originali, accessori PEEK HPLC è capillari in acciaio inox 316L. Quessi prudutti anu i vantaghji di prezzi accessibili, tempi di consegna brevi è una forte resistenza à a corrosione. Per esempiu, u capillare in acciaio inox 316L adotta un prucessu di prutezzione speciale, chì ùn solu hà eccellenti prestazioni di sigillatura, ma pò ancu esse facilmente installatu à manu, adattatu per a cumpatibilità cù diversi sistemi di cromatografia liquida.

U Vantaghju di a Cromatografia Liquida

In termini di vantaghji generali, a cromatografia liquida pò analizà l'80% di i cumposti organici, in particulare e sostanze à puntu d'ebullizione altu, termicamente instabili è biologicamente attive chì sò difficiuli da trattà per cromatografia à gas. A so sensibilità di rilevazione hè alta, è u rilevatore ultraviolettu pò ghjunghje à 0,01 ng, ciò chì pò risponde à i bisogni di analisi di tracce.

Per i tipi cumuni, l'HPLC hà i vantaghji di e colonne riutilizzabili è di u cunsumu di campioni ridotti; L'UHPLC hà una megliu efficienza di separazione (trè volte quella di l'HPLC cunvinziunale) è un tassu di contaminazione incrociata più bassu; L'2D-LC pò allargà a gamma di coefficienti di partizione oliu-acqua di e sostanze rilevabili da -8 à 12, realizendu un screening à alta copertura di parechji inquinanti.

I prudutti di Maxi Scientific anu vantaghji unichi. A so colonna Ghost-Sniper adotta un prucessu di pruduzzione unicu, chì assicura prestazioni stabili riducendu i costi. I prudutti capillari anu una longa durata di serviziu, chì pò riduce a frequenza di sustituzione di l'equipaggiu per l'utilizatori è risparmià i costi operativi.

Gradi di Materiali per Cromatografia Liquida

I cumpunenti principali di a cromatografia liquida anu standard di materiale stretti. Pigliendu a colonna cum'è esempiu, a fase stazionaria usa particelle porose cù una dimensione di particelle di 5-10 μm per HPLC è particelle più chjuche per UHPLC per migliurà l'efficienza di separazione. A pipeline hè fatta principalmente d'acciaio inox 316L (resistente à a currusione) o materiale PEEK (adattu per campioni di acidi è alcalini forti).

In termini di standard di qualità industriale, l'attrezzatura deve risponde à l'indicatori di prestazione cum'è a precisione di u flussu (± 1% o ± 2 μL / min) è a stabilità di u cuntrollu di a temperatura (± 0,1 ℃). Per esempiu, i prudutti di Maxi Scientific sò conformi à a certificazione di u sistema di gestione di a qualità ISO9001: 2015, assicurendu chì a qualità di u pruduttu risponde à i standard internaziunali.

Applicazioni di Cromatografia Liquida

In u campu di a biofarmaceutica, a cromatografia liquida hè aduprata per a purificazione di e proteine ​​è u cuntrollu di a qualità di i medicinali. Per esempiu, pò separà è rilevà l'aminoacidi è i peptidi in i campioni biologichi. In i testi di sicurezza alimentaria, pò analizà l'additivi alimentari cum'è i cunservanti è i contaminanti cum'è i residui di pesticidi, cù un limite di rilevazione bassu cum'è i livelli di traccia. In u monitoraghju ambientale, hè aduprata per rilevà inquinanti organici cum'è l'idrocarburi aromatichi policiclichi è i fenoli in l'acqua è in u terrenu.

I prudutti di Maxi Scientific sò stati applicati in parechji campi. In u prughjettu d'analisi alimentaria, a so colonna Ghost-Sniper hà cumpletatu cù successu a separazione è a rilevazione di parechji additivi alimentari, cù un tassu di ricuperazione di più di 95% è dati stabili. In u prughjettu di test ambientali, u capillare in acciaio inox 316L assuciatu à u sistema di cromatografia liquida hà realizatu u monitoraghju cuntinuu di i campioni d'acqua per 240 ore, assicurendu a precisione di i risultati di i test.

Cunclusione

A cromatografia liquida hà parechji tipi cum'è HPLC, UHPLC è 2D-LC, ognunu cù vantaghji unichi è scenarii applicabili. I prudutti ligati à a cromatografia liquida di Maxi Scientific, cù alte prestazioni, accessibilità è qualità affidabile, ponu risponde à i bisogni di diverse industrie. Sia chì site impegnatu in a ricerca biofarmaceutica, testi di sicurezza alimentaria o monitoraghju ambientale, sceglie i prudutti di Maxi Scientific pò aiutà à migliurà l'efficienza di l'analisi è riduce i costi. Avà, cuntattate subitu Maxi Scientific (chjamate +86 400-6767580) per ottene preventivi di prudutti è servizii di cunsultazione pre-vendita prufessiunali!


Data di publicazione: 26 di nuvembre di u 2025