nutizie

nutizie

Novu Capillare è Ciclu di Campione da Chromasir

Chromasir hè fieru d'annunzià u lanciu di dui novi prudutti rimarchevuli.

Pruduttu 1: Capillare in acciaio inox, 1/16” nantu à A è 1/32” nantu à B.

U nostru capillare in acciaio inox di alta qualità hè cuncipitu specificamente per l'usu in strumenti di cromatografia liquida. Cù una estremità chì presenta un raccordu SS 1/32" pre-pressatu è l'altra estremità dotata di un raccordu SS 1/16". Stu capillare offre una durabilità è prestazioni eccezziunali. Disponibile in dui diametri interni, 0,12 mm è 0,17 mm, è una gamma di lunghezza di 90-900 mm, è offre flessibilità per risponde à i diversi bisogni di i nostri clienti.

Pruduttu 2: Ansa di campione in acciaio inox 100 μL

Semu ancu entusiasti di presentà u nostru ciclu di campionamentu in acciaio inox 100ul, un eccellente pruduttu alternativu per u G7129-60500. Stu pruduttu offre una qualità è una funzionalità paragunabili à un prezzu più cumpetitivu, assicurendu chì i nostri clienti possinu ottene risultati eccellenti in i so esperimenti.

Questi novi prudutti sò u risultatu di l'impegnu cuntinuu di a squadra di Chromasir per l'innuvazione è a satisfaczione di i clienti. Avemu investitu risorse significative in ricerca è sviluppu per assicurà chì e nostre offerte sianu à l'avanguardia di l'industria.

Sè vo site interessatu à amparà di più nantu à sti novi prudutti o vulete dumandà un preventivu, ùn esitate micca à cuntattà ci. Pudete ghjunghje ci per email.

Chromasir hè dedicata à furnisce à i nostri clienti i migliori prudutti è servizii. Cù queste nuove aghjunte à a nostra linea di prudutti, simu fiduciosi chì pudemu risponde à i vostri bisogni di cromatografia liquida è superà e vostre aspettative.

Ùn mancate micca sta opportunità per migliurà e capacità di u vostru laburatoriu. Cuntattateci subitu è scoprite a differenza chì i novi prudutti di Chromasir ponu fà!

Ci saranu prestu più novi prudutti nantu à u mercatu, dunque state sintonizzati!3CGH-5010071


Data di publicazione: 11 di nuvembre di u 2024