CPHI & PMEC China 2023 s'hè tenutu da u 19 à u 21 di ghjugnu 2023 à u Shanghai New International Expo Center (SNIEC). Questu avvenimentu seguita da vicinu e pulitiche di l'industria in casa è à l'esteru, capisce e tendenze di l'innuvazione di l'industria è utilizza risorse abbundanti di l'industria, per furnisce una suluzione integrata per i prufessiunali, da e materie prime farmaceutiche, a persunalizazione di i cuntratti, i biofarmaceutici, i macchinari farmaceutichi, i materiali di imballaggio, à i strumenti di laburatoriu, in più, sustenendu fermamente l'espansione di a so rete glubale di cuntatti per e cumpagnie farmaceutiche naziunali.
Hè un privilegiu per Chromasir di participà à CPHI & PMEC China 2023 inseme cù HanKing (u nostru distributore in Cina). Durante a mostra di trè ghjorni, Chromasir espone parechji cunsumabili cromatografichi acclamati cum'è a colonna ghost-sniper, i capillari in acciaio inox, a lampada à deuteriu ecc., è ancu alcuni novi prudutti, cum'è e valvole di cuntrollu per diversi strumenti.
A mostra di Chromasir attrae folle di visitatori per amparà i cunsumabili cromatografichi, è u nostru persunale hà sempre cumunicatu cù i visitatori cù pienu entusiasmu è una attitudine seria. I visitatori mostranu tutti un grande interessu è una intenzione di cuuperazione dopu una certa comprensione di i prudutti di Chromasir.
A participazione di Chromasir à CPHI & PMEC China 2023 hà per scopu d'allarghà l'orizonti, amparà da e cumpagnie avanzate è cumunicà cù altri partenarii. Chromasir sfrutta pienamente sta opportunità per cumunicà cù parechji clienti è distributori, rinfurzendu ulteriormente a cuscenza è l'influenza di a marca di a cumpagnia. À u listessu tempu, cunniscimu più caratteristiche di i prudutti di e cumpagnie avanzate in i stessi settori, ciò chì hè favurevule à migliurà a struttura di i prudutti di Chromasir. Attraversu sta mostra, avemu guadagnatu assai. Continueremu à travaglià duramente per fà cunnosce a nostra marca è i nostri prudutti à più clienti potenziali.
Data di publicazione: 26 di ghjugnu di u 2023