Cartuccia di valvula di cuntrollu di cromatografia liquida alternativa ceramica rubina Waters
Quandu si deve rimpiazzà a valvula di cuntrollu?
① L'apparizione di "Lost Prime" quandu u sistema funziona indica chì a pressione di u sistema hè troppu bassa, assai più bassa di a contropressione necessaria per l'operazione regulare di cromatografia liquida. Hè principalmente causata da a contaminazione di a valvula di ritegnu in a testa di a pompa, o da piccule bolle chì sò rimaste in a valvula di ritegnu chì portanu à una infusione irregulare. In questu mumentu, ciò chì duvemu fà hè di pruvà à eliminà e piccule bolle attraversu l'operazione di cinque minuti di "Wet Prime". Se sta suluzione falla, duvemu caccià a valvula di ritegnu è pulì la à ultrasoni cù acqua sopra à 80 ℃. Hè cunsigliatu di rimpiazzà a cartuccia di a valvula di ritegnu se a pulizia ripetuta hè inefficace.
② Si scopre chì ci sò bolle in a testa di a pompa o in a valvula di ritegnu quandu a pressione di u sistema fluttua assai. Pudemu aduprà "Wet Prime" per 5-10 minuti, per sciacquà e bolle cù un flussu altu. Se u metudu sopra ùn funziona micca, duvemu caccià a valvula di ritegnu è pulì la à ultrasoni cù acqua sopra à 80 ℃. Hè cunsigliatu di rimpiazzà a cartuccia di a valvula di ritegnu se a pulizia ripetuta hè inefficace.
③ Quandu ci hè un prublema cù a riproducibilità di l'iniezione di u sistema, prima osservate u tempu di ritenzione. S'ellu ci hè un prublema cù u tempu di ritenzione, verificate se a fluttuazione di a pressione di u sistema hè nurmale o micca. Nurmalmente, à u flussu di 1ml/min, a pressione di u sistema di u strumentu deve esse 2000~3000psi. (Ci sò differenze di rapportu secondu i tipi di colonne cromatografiche è e fasi mobili.) Hè nurmale chì a fluttuazione di pressione sia in 50psi. A fluttuazione di pressione di u sistema equilibrata è bona hè in 10psi. In cundizione chì a fluttuazione di pressione sia troppu grande, duvemu cunsiderà a pussibilità chì a valvula di cuntrollu sia contaminata o abbia bolle, è dopu trattà la.
Quandu aduprà una valvula di cuntrollu ceramica?
Ci hè un prublema di cumpatibilità trà a valvula di ritegnu rubinu 2690/2695 è certe marche d'acetonitrile. A situazione specifica hè: quandu si usa acetonitrile 100%, si lascia tutta a notte è si cuntinueghja à inizià l'esperimenti u ghjornu dopu, ùn ci hè micca liquidu chì esce da a pompa. Questu hè perchè u corpu di a valvula di ritegnu rubinu è a sfera di rubinu sò stati incollati inseme dopu esse stati immersi in acetonitrile puru. Duvemu caccià a valvula di ritegnu è culpiscela ligeramente o trattà cù ultrasoni. Quandu si scuzzula a valvula di ritegnu è si sente un ligeru sonu, questu significa chì a valvula di ritegnu torna à a nurmalità. Avà rimette a valvula di ritegnu. L'esperimenti ponu esse realizati nurmalmente dopu à 5 minuti di "Wet Prime".
Per evità stu prublema in i prossimi esperimenti, hè cunsigliatu di utilizà una valvula di cuntrollu ceramica.
1. Compatibile cù tutte e fasi mobili LC.
2. Prestazione eccellente.
N° di parte Chromasir | N° di parte OEM | Nome | Materiale |
CGF-2040254 | 700000254 | Cartuccia di valvula di cuntrollu Ruby | 316L, PEEK, Rubinu, Zaffiru |
CGF-2042399 | 700002399 | Cartuccia di valvula di cuntrollu in ceramica | 316L, PEEK, Ceramica |