prudutti

prudutti

Cartuccia alternativa a valvola di entrata Agilent 400 bar

breve descrizzione:

Chromasir offre dui cartucce per a valvola di ingressu attiva, cù a pressione di resistenza à 400bar è 600bar. A cartuccia di a valvola di ingressu 400bar hè adattata per a pompa di cromatografia liquida di 1100, 1200 è 1260 Infinity. A cartuccia 400bar hè fatta di bola di rubino, sede di zaffiro è lega di titaniu.


  • prezzu:$ 190/Piece
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Cum'è una parte indispensabile in i strumenti di cromatografie di liquidu, a valvula di cuntrollu cuntribuisce à un analisi esperimentu più precisu. A vàlvula di cuntrollu Chromasir hè fatta di materiali di alta qualità, cù una durabilità è stabilità eccellenti. Inoltre, a nostra vàlvula di cuntrollu hè prodotta aduprendu a tecnulugia di fabricazione di punta è u prucessu di produzzione di precisione, chì anu dettagli eccezziunale è un cuntrollu di dimensione precisa. Tutti quelli ottene un rendimentu distintu è affidabile.

    Tutte e vàlvule di cuntrollu sò fabbricati in cunfurmità cù i più alti livelli di qualità di Chromasir è sò stati pruvati in strumenti cromatografichi liquidi, per assicurà chì anu un grande rendimentu per travaglià cù u restu di u sistema. Sò cumpletamente cumpatibili cù i cromatografi liquidi di Agilent. I nostri prudutti lottanu per aumentà l'efficienza analitica, strumentale è di laboratoriu di i clienti à u più altu gradu. Una varietà di valvole di cuntrollu offerti da noi permettenu di risponde à e diverse esigenze di esperimenti è analisti in i campi di a chimica, a farmacia, a biochimica è a scienza ambientale. A vàlvula di cuntrollu Chromasir hè capace di suddisfà i bisogni di l'usu di cromatografu liquidu di Agilent. In più, cumprà i nostri prudutti riducerà assai i costi di l'esperimentu è u tempu di consegna.

    Parametru

    Nome Materiale Chromasir Part. Innò Parte OEM. Innò
    Valvula di entrata 400 bar Alliage di titaniu, rubiu è zaffiro CGF-1048562 5062-8562

     


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi